Vyhledávání


Kontakt

Anketa

Líbí se Vám naše stránky

Celkový počet hlasů: 248

Doučování

23.01.2010 09:10

Bylo mi tehdy 15 let, ucil jsem se celkem dobre a obcas jsem pomahal spoluzakum s ucenim. Bydlel jsem u tety, protoze jsem nechtel dojizdet do skoly, ktera byla z naseho mesta hodinu vlakem.
Bylo to hned na zacatku skolniho roku, meli jsme druhy den psat pisemku z matematiky, z latky, kterou jsme se ucili v minulem roce. Ja jsem z toho nemel obavy, ale Jana, moje spoluzacka, mimochodem hezka, dlouhovlasa, blondata divka, do ktere byli "zblazneni" vsichni kluci ve tride, me pozadala, jestli bych to s ni nemohl probrat, ze pres prazdniny vsechno zapomela. Domluvili jsme se, ze prijde ke me a tam se na to odpoledne kouknem.
Teta pracovala jako doktorka v mistni nemocnici a domu chodila pozde, tak jsem predpokladal, ze nez prijde z prace, budeme mit dost casu abychom matematiku probrali.

Ucili jsme se dost dlouho, protoze Jana mela o uceni zajem a chtela mit dobre znamky. Jeji rodice byli pravnici a chteli, aby i ona vystudovala. Ale asi po hodine, jsem pozoroval, jak jeji pozornost zacina ochabovavat a ze je myslenkami nekde jinde. "Jano, ty se na to nemuzes uz soustredit?" Zeptal jsem se. "Uz to tak bude, asi ne," zvedla hvalu od ucebnic a podivala se na me.
Najednou jsem citil, jak se me neco dotklo na holeni. Koukl jsem pod stul a videl, jak chodidlo Jany mi jede po noze od prstu nahoru na kotnik a stale vys. "Co je," zeptal jsem se nejiste.

"Vlastne nic, co by bylo," odpovedela s usmevem a vstala. "Musim na toaletu," prohlasila a odesla z pokoje.
Za nejake dve tri minuty se vratila a zamirila rovnou ke me. Nez jsem se nadal, sedela najednou obkrocmo na mych nohou a koukala na me s ocekavanim. Ja jsem byl prekvapen, nic takoveho jsem necekal a tak ze me jen vypadlo : "aaaaach, co je?"
Citil jsem ji na svych nahych nohou, protoze bylo horko a ja mel jen "kratasy". Citil jsem jeji tepla stehna na svych. Pomalu pohnula svym telem blize ke me. Tak blizko, ze jsem citil jeji nadra lehce pritisknuta na sve hrudi. Sedel jsem stale ztrnule, kdyz jeji ruka uchopila moji a pomalu ji pritahla na svuj bok, pak dal do stredu na brisko a pak trochu dolu. Probehlo mnou lehke zachveni, kdyz moje ruka vjela mezi jeji nohy a pres tenkou latku sukne jsem ucitil teplo jejiho klina. Jana se podivala dolu, druhou rukou uchopila okraj sukne a pomalu ji pod mymi prsty tahla nahoru. Jednou rukou stale tiskla moji ruku do sviho rozkroku a moje prsty lezely najednou primo na jeji nahe kuzi. Po kalhotkach ani stopa.

Znovu mnou prbehlo lehke zachveni, kdyz si pritiskla moji ruku pevneji do rozkroku. Citil jsem, ze mi zacinaji "kratasy" byt tesne. Citil jsem, jak pulsujici krev plni muj penis a pomalu jsem pochopil, co se se mnou deje. Lehce jsem ji prejel prsty mezi nohama a pritiskl prostrednicek na jeji dirku. Citil jsem, jak je horka a jak muj prst pomalu vlhne od jejiho prirozeni. Opatrne jsem nechal vnorit svuj prostrednicek do jeji dirky stale hloubeji a hloubeji.Citil jsem, jak jeji prirozeni objima vlhce muj prst a vtlacil jsem ho jeste dal, az jsem ucitil konec. Dal to neslo a proto jsem s nim zacal uvnitr lehce krouzit.

Jana zavrela oci, hlavu polozila na moje rameno, jeji paze me pevne objaly, hebke vlasy hladily muj krk. Muj prst je v raji a moje kalhoy zcela vyplneny. Pomalu a s citem jsem pohyboval prstem uvnitr Jany. Jeji telo mi vychazelo vstric, pohybovalo se v bocich kupredu a dozadu. Ostatni moje prsty se tiskly na jeji ochlupeni. Moje srdce tlouklo jako divoke. Jeji vnitrek pohlcoval muj prst a ja citil jeji vlhkost. Pohyboval jsem prstem stale rychleji a rychleji. Zacala boky krouzit dokola a slysel jsem, jak zrychlene dycha a obcas vyrazi slaby vzdech do meho ucha.

Jeji ruce se nahle presunuly do meho klina, rozepnuly horni knoflicek na "kratasech" a rozepnuly muj zip. Pak vnikly pod slipy. Citil jsem jeji, od vzruseni se chvejici, ruku, jak nahmatava muj stojici penis. Svizavy pocit rozkose me pcepadl, kdyz jej v ruce sevrela a zacala hladit.
Citili jsme oba lehke vibrace v nasich telech. Trochu se na me vypnula a stahl mi jednim pohybem kalhoty i slipy, kdyz jsem se nadzvedl. Muj osvobozeny penis se vzepjal a trcel do vyse. Jana vytahla sukni dalsim pohybem nahoru a pres hlavu si ji stahla.

Pak si poposedla kupredu a pritiskla se znovu na me pevne. Podivala se mi roztouzene do oci a pomalu se po mem tele zacala spoustet dolu. Citil jsem na hrudi jeji spicata prsa. Na svem penisu jsem citil horko, vychazejici z jejiho podbrisku. A pak se muj zalud dotkl kraje jeji dirky. Znovu zacala krouzit boky a zatimco ja s ocekavanim zadrzel dech. Muj penis se zacal ponorovat do jejiho horiciho tela. Jeji dirka se otevrela a ja citil, jak vnika dovnitr. Jana me znovu pevne objala a dosedala stale hloubs a hloubs.
Kousek po kousku vnikal muj penis dovnitr. Sale hloubs a dal. Citil jsem, jak jeji vlhkost po nem tece dolu a konecne byl cely uvnitr, pevne v jejim tele. Pak se Jana znovu nadzvedla a znovu spustila. A znovu a znovu. Jeji pohyby nahoru a dolu byly stale rychlejsi a prudsi. Stale znovu jeji telo nasedavalo na muj vztyceny penis a jeji vnitrnosti jej s potesenim objimaly. Vzdy kdyz dosedla, vyrazila kratky vzdech.

Stale bez slova se na me vzpinala jako pri jizde na koni. Nase svaly byly napjate, lehce jsme stenali a nase tela se chvela vzrusenim. Jana byla stale rychlejsi, jeji vzdechy silnejsi a vykriky hlasitejsi. Nachazela se v absolutni extazi. Jeja hlava byla vyvracena dozadu, takze jsem mohl pozorovat jeji vzrusenim sevreny oblicej, jeji ruce se pevne drzely mych ramen.
Najednou Jana ztuhla, muj ud ponoreny hluboce ve svem tele a zatajila dech. Jeste jednou se lehce nadzvedla, pak podruhe a pak jeste potreti. Potom dlouhy, uvolneny vykrik. Jeji svaly kolem meho penisu se nekolikrat za sebou prudce sevrely. I ja jsem v tom okamziku ztracel kontrolu. Citil jsem, jak tlak v mem penisu se dere nahoru. Jana se nehybala, jen lehce krouzila boky a vyrazela kratke vzdechy.

Pritiskl jsem ji pevne na sebe a jeji nohy se zvedly o obejmuly moje boky. Podbriskem se pritiskla, jak nejvice to slo na muj penis. Zavrel jsem oci, protoze se vsechno se mnou zacalo tocit. Jana se znovu na me zacala pohybovat nahoru a dolu, tiskla se k memu podbrisku a ja se citil jako v sedmim nebi, kdyz najednou moje sperma vyrazilo do jejiho tela. Lehke chveni zachvatilo znovu jeji i moje telo. Citil jsem uvolneni a zaroven dosud nepoznanou rozkos, kdyz jsem se zbavil nekolika striky veskere sve stavy. Jeji objeti se trochu uvolnilo a my jsme vychutnavaly svuj vrchol, svuj orgasmus.
Jeste chvilku jsme tak zustali bez pohybu a beze slova sedet, v tomto nadhrnem spojeni, az se Jana jemne ze me uvolnila, vstala, sebrala sukvi a zmizela v koupelne. Za chvilku vysla, beze slova sebrala ze stolu sve uceni do tasky a rekla :
"Nic si nemysli, to co se stalo, se stalo proto, ze jsem to potrebovala. A uvidis, co se stane, jestli o tom nekde neco jenom ceknes. Kdyz budes hodny a nebudes o tom nikde mluvit, muzeme si to nekdy zopakovat," a s temi slovy odesla.
Ja zustal sedet jako opareny a nevedel, co si o tom mam myslet.