Vyhledávání


Kontakt

Anketa

Líbí se Vám naše stránky

Celkový počet hlasů: 248

Hotel

23.01.2010 09:25

Objednala jsem si večer před odjezdem hotel, abych nemusela spát u něj a vyjela za ním. Vyzvedla jsem si ho po fotbale na hřišti. Jeli jsme do hotelu a hned jak jsme přijeli on si zalezl do sprchy, já si zatím vybalila a připravila pelíšek, abysme si do něj mohli zalézt, hned jak vyleze. Přišel, kolem pasu omotaný ručník, nádherně voněl a chtěl se obléci. Jak se ke mně naklonil, moje rty se spojili s jeho a vznikl jeden velký polibek, plný vášně a chtíče.

Moje ruce sklouzly k ručníku, který zakrýval jen malý kousek jeho těla a okamžitě ho nechaly aby spadnul dolů na zem. Stál přede mnou a já si hrála jazykem s jeho bříškem, pomalu jsem sjížděla níž na jeho těšitele a brala si ho do pusinky, jemně ho olizovala a sála, byl krásně tvrdý a jemný. Myška mne držel za hlavu a sám si udával tempo jak se jeho těšitel má schovávat do mé pusinky. Dlouho to však nevydržel a povalil mne na postel, rychle ze mne sundal nepotřebné svršky a ruce mi přivázal k posteli. Byl jemný a velmi pomalu mne začal líbat na krku, sem tam chvilkou přejel na ouško a zase zpět, hladil moje kozičky a hrál si s bradavkami, jazykem sjel níže, cumlal je a jemně olizoval. Najednou mně lehce do jedné kousnul a já jen zasyčela vzrušením, které v tu chvíli ve mně projelo.

Jeho ruka zabloudila k mojí dokonale oholené kundičce a prstíky mi tam rejdili jak zběsilé. Moje šťávička mu tekla po prstech a on se najednou naklonil a začal mi líbat vnitřní stranu stehen, chtěla jsem jeho jazýček cítit na mé kundičce, ale on se jí neustále vyhýbal. Vzrušení a chtíč už skoro nebyly k vydržení, sténala jsem a prosila, nic z toho mi nebylo platné...

Najednou mi olízl kundičku až k prdelce a začal mi moji dírku hezky vylizovat. Kroužil tam s ním a jemně mne kousal do poštěváčku. Byla jsem blažeností mimo a křičela na něj ať mi ho tam už strčí a netrápí mě. Když v tom se jeho hlava zvedla a podíval se mne takovým zlým pohledem, co jsem si dovolila na něj křičet. Ústy se přiblížil k mým a začal mě nádherně líbat. Najednou cítím jak mi ho tam pomalu zasouvá a začíná mě milovat. Nejdřív pomalinku a pak přitvrdil, najednou mi povolil ruce abych se mohla i já více hýbat a ne jen držet. Chtivě jsem ho chytla za ten nádherně vypracovaný zadeček a užívala si jeho těšitele v sobě.

Najednou ho vytáhl a otočil si mě bříškem na postel. Klekla jsem si na čtyři a vyšpulila na něj zadeček. Takhle se mu to líbilo ze všeho nejvíc, když mě měl pod kontrolou a mohl si se mnou dělat co jen chtěl. A já mu to dovolila. ? ukal mě dlouho a tvrdě přirážel, když v tom jsme se oba ociltli někde jinde. Ve vlně naprostého uspokojení. Chvilku jsme se ještě mazlili a tulili se k sobě. Potom jsme se šli spolu osprchovat a umýt si navzájem záda a přesunuli se zpět do postýlky. Určitě se nešlo hned spinkat.